مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 00:022022-08-27حوادث

بسته خبری پلیس همدان| از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا بازداشت سارقان


دستگیری سارقان سیم و کابل برق در کبودراهنگ و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تویسرکان و اسدآباد بخشی از مهمترین اقدامات پلیس در هفته اخیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان در این طرح با هدف افزایش امنیت بخشی از اقدامات ناجا طی هفته اخیر بوده است.

*دستگیری سارقان سیم و کابل برق در کبودراهنگ  فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای سیم و کابل برق و کشف سرقت سیم و کابل در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت سرقت سیم و فشار قوی برق در سطح شهرستان کبودراهنگ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

نبی شکرویسی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و اقدامات فنی، دو سارق حرفه ای در این خصوص دستگیر و 95 متر سیم و کابل برق فشار قوی از آنان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً با شماره تلفن 110 تماس بگیرند.

*بازداشت 23 متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تویسرکان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری 23 متهم در نتیجه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته در این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس همدان| از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا بازداشت سارقان

بسته خبری پلیس همدان| از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا بازداشت سارقان